Jonna Lidström.

helgen.

Publicerad 2007-03-05 06:52:19 i HELG!,

har varit underbar!
har vart i nässjö fredag o lördagkväll på möten.
träffat härligt folk med.
lördag-söndag sov lite h-torpare över hos mandy.

så igår var jag hos henne resten av dagen.
vi låg o sov till halvett-tiden.
gick en runda, kollade på film, åt lite godis o bara päste.
det var soft. men jag mådde inte så bra.
kan ju ha vart en konsekvens av den sena natten.. hehe.
för idag mår jag kanon.

är sista veckan innan florida nu!
bara 7 DAGAR kvar..
så vid den här tiden om exakt en vecka.. sitter vi på ett tåg ner till köpenhamn.
underbart!!  nu har jag nog börjat fatta att vi ska dit. hehe..


mmmm.
mitt liv är rätt bra ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela