Jonna Lidström.

FLORIDA :)

Publicerad 2007-03-13 22:32:56 i Florida!!,

heeej alla dar hemma!

resan gick helt okej faktiskt.. lite laskigt i tullen med en gubbe som fragade massa jobbiga fragor.. o lite krangel pa taget till kopenhamn.. men annars sa..
hehe var suupernara att jag glomde min jacka i reykjavik.. men lucky me.. for jag kom pa det sen!


idag vaknade vi efter ett antal timmars somn i en underbar dubbelsang :) gick ner till stranden o kande pa vattnet.
sen kom 2 av mandys vanner o hamtade upp oss. helt galna tjejer men udnerbara!!
jag at vofflor med gradde o jordgubbar, till FRUKOST!!! haha.
sen akte vi runt o kollade pa massa klader. hittade supersnygga surfarshorts jag vill ha!
sen blev det en caff'e vannilla med vispgradde pa starbucks coffe;) det var goodie :)

nar vi kom hem fran stan. gick manda o jag ner till beachen.
vagorna var saa harliga o solen stekte., har brant mig en aning pa brostet.. eller iaf fatt lite farg.. men imorn ska vi ligga dar ett bra tag. ta med oss lite lunch o sen pa kvallen ska vi till kyrkan o traffa alla hennes vanner. det blir KUL!

ar radd for hajar o maneter. hehe. men jag hoppas jag overlever :)

ikvall ska vi ata litegrann med dem vi bor hos. ar 2 underbara manniskor. verkligen supergoa!
sen ska vi till amandas kusiner o titta pa the holiday <3 min favoritfilm!



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-03-14 17:29:55

Fatta vad avundsjuk jag är på dej just nu...<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela