Jonna Lidström.

Family-day!

Publicerad 2007-03-25 00:48:10 i Florida!!,

Hejhej!!

idag har vi vart har hemma med familjen.
alla amandas kusiner har kommit hit och deras barn.
det har varit en kanondag med klarbla himmel o 30 grader minst i solen.. UNDERBART!
en svensk utbytesstudent som heter annika kom over till oss efter lunch o vi var med henne hela eftermiddagen.
hon ar en supertrevlig tjej fran stockholm :)

vi akte ut ett par timmar med baten ocksa.. det var saa harligt. i den stekande solen med!
jag akte tube med.. jag ville inte forst men de tvingade i mig :P hehe.
var en gummigrej som man satt tva i och akte i efter baten.. det var SUPERKUL!
man fick en san dar energikick efterat och jag angrar verkligen inte att jag akte i den!
annika o jag satt dar bak o skrek.. haha.. studsade over vagorna.. det var sa harligt!

sen efter vi kom tillbaka med baten akte jag, mandy o annika till beachen en stund.
vi gick en bit pa stranden med. det var harligt.
vadret var kanon!

ikvall at vi pizza med familjen och snart ska jag o mandy aka o bowla med ett gang vanner!
det blir nog riktigt roligt.

imorn ska vi ga till kyrkan o da kommer vi fa saga hejda till alla vannerna.
kommer kannas trakigt o saga hejda till dem :/..
imorn eftermiddag ska vi forhoppningsvis aka till beachen en stund.
sen aka o skriva ut alla bilder pa cd-skivor o pa pappersbilder.
sen kanske gora en sista shopping har i Vero Beach.

usch jag vill faktiskt inte aka hem ..
har ar det sa underbart.. varmt, soligt, vackert, harligt..
orka ga tillbaka till skolan o ta tag i allt dar.
klart jag saknar alla. men man onskar att alla fanns har borta oxa.
jag skulle latt kunna stanna har 2 veckor till! de ar underbara har.. och jag kommer verkligen sakna dem!

ni far ha det sa bra..
ses om nagra dagar.
pusspuss till alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela