Jonna Lidström.

2 dagar kvar :)

Publicerad 2007-03-10 13:55:57 i Allmänt,

hejhopp gummi..(topp)?.

har vart på stan med mamma idag.
inhandlat det sista nödvändiga.
solskydd, bodylotion, godis o resfika. :)

nu är jag inte lika nervös längre.
längtar bara till jag sagt hejdå o amanda o jag sitter på tåget till köpenhamn :)

men tror nog att jag kommer sakna alla här hemma. åh. hehe
fast kommer bli så skönt med lite värme.
hoppas verkligen jag blir stekigt brun alltså.


nu ska jag gå ner och äta, sen ska jag packa ner allt i väskan och sen gå en runda i vårvädret.
ikväll blir det melodifestivalen på storbilds-tv i kyrkan. käka lite pizza o umgås med. härligt!!




hoppas att vi blir liiite brunare än såhär iaf :)

image19




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela