Jonna Lidström.

1 dag kvar :)

Publicerad 2007-03-11 12:39:36 i Allmänt,


hade ungdomsmöte i kyrkan idag.
så härligt var det. och det gick jättebra.
jag o några tjejer sjöng lite, bra vittnesbörd o go predikan.
Gud gör så mycket bra och det är så härligt o veta!

fick ett sve/eng nya testamentet av ungdomsledaren så jag kan läsa bibeln på engelska med dem andra där borta i florida med hehe. såå bra :)

morgondagen ser ut såhär:

gå upp kl 04.00.
åka från sävsjö 05.30.
hämta amanda i vrigstad på vägen.
åka tåg från alvesta kl 07.11
framme på kastrups flygplats 09.23
sen lyfter flyget kl 13.20.
framme på reykaviks flygplats 15.30.
flyget lyfter 17.25 därifrån-
kl 21.20 (svensk tid) är vi framme i Orlando.
där blir vi hämtade av amandas moster & man. :D


en spännande dag och det kommer bli den häftigaste dagen hittills i mitt liv tror jag!


ni som vill följa min o amandas resa.. så kommer vi nog skriva bloggar här om vad vi gör o vad som händer.
vi kommer också  förhoppningsvis skriva på resedagboken.se..

skicka inga sms när jag är borta. för kommer ha mobilen avstängd hela tiden. blir så dyrt annars.
hehe.

nödutgångarna är till höger o vänster :)

ha det bra hemma i sverige.
kommer sakna er. men sakna inte mig för mkt. kommer ju hem ;) haha

PUSSSSSSS <3

image20

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-03-11 16:16:03

Åh, fatta vad kul du kommer att få de gumman =) ta en massa kort och glöm inte köpa nåt till lilla mej..haha <3 Älskar dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela