Jonna Lidström.

tonight and the future.. ? who knows.. nobody

Publicerad 2007-02-14 23:04:04 i ,



känner för att skriva lite ikväll.
lite överraskad blev man ikväll ändå :) tufft.

men har vart en riktigt bra alla hjärtans dag faktiskt.
känner man sig lite mer älskad av alla. haha..
underbart egentligen vilka vänner man har.
t.o.m dem som inte är i detta landet för tillfället. <3 me like.

imorn ska jag fika hos mormor&morfar.
skickade ett alla hjärtans-kort till dem på posten.
mormor fick tårar i ögonen sa hon när hon ringde sen.
de är så söta <3 love you.

hum.. fredag?
dra ihop ett gäng var det tal om..
skulle va kul och verkligen på tiden.

lördag?
funderar på att titta på melodifestivalen för en gångs skull.
kan nog bli KUL hehe..
måste ju ge det en chans iaf.

åh jag vill sova i min stuga med.
nån som ställer?
tänk snölandskapet utanför, en mysig o härlig öppen brasa, go film på tv, ljus och yatzy haha.
en riktig jonnakväll i stugan skulle det vara.. jaja whatever.
det märker vi om det blir nåt med det. huuuuum.

var är alla ikväll egentligen? jag är definitivt INTE trött än. suck.
titta på film? kanske det.

nobody knows...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela