Jonna Lidström.

SHOPPING

Publicerad 2007-02-12 19:36:42 i ,


YES
har vart en underbar dag i växjö med helena o amanda.
började dagen med att fixa ett nytt pass till mig för 400 kr :/
sen käkade vi god thaibuffé på ett ställe och sen gick vi LÖS på affärerna.
FARLIGT iaf för mig. men blev till slut bara ett par jeans o en tröja.
måste lära mig att hålla i pengarna... iaf när det gäller kläder.
efter vi shoppat klart satte vi oss på ett café i ett par timmar. mysigt vänner <3

inte så mycket planerat på lovet och det är skönt!
bara jobba tisdag eftermiddag o fredag eftermiddag på K.H. 
så imorn blir det nog lite träning o annat soft på förmiddagen.

nu går jag runt med mina nya jeans. haha underbara.
ska käka lite snart o sen slänga mig framför den goa filmen step up.
amanda o jag såg den igår. en asbra dansfilm. jummie!

(inatt drömde jag iaf inte om nån kändis.. men om ett omklädningsrum med 2 personer. haha)


yeah yeah.
have a nice night.




Väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela