Jonna Lidström.

pust.

Publicerad 2007-02-22 21:05:37 i Allmänt,

hej!

nu är man lite trött efter en heldag borta.
jobbat på salongen i stockaryd till sex. sen på karamellhuset till åtta.
blivit färgad av chefen idag o färgat henne med ;) KUL!

hände en komisk grej idag.
hade vart o växlat lite pengar till mynt på banken i stockaryd.
var påväg tillbaka till salongen.
då möter jag en man som säger:
" och vart är denna snyggingen påväg då?..du är inte från stockaryd va?"
haha. jag kunde inte hålla mig för skratt då.. sa att jag ju var från sävsjö. men aah. lite komiskt ändå.
sen log han lite o tittade sådär lite gubbigt äckligt på mig. jag skrattade o gick vidare.
som tur så stannade han där han var med :P

jupp.
imorn är det fredag o lina o aron kommer hem <3 kärlek.
ska bli riktigt kul. har saknat dem o inte träffat dem sen nyår. usch vad längesen

bröllop på lördag :) ska bli roligt.


jag vill inte. vill inte. vill inte vill inte.
komplicerat är det sista jag vill ha det.
men vilken tur att jag kan bestämma mig då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela