Jonna Lidström.

normalt.

Publicerad 2007-02-20 19:55:57 i Allmänt,



Hejhej

tisdag idag alltså

skönt att tisdagen är över faktiskt. egentligen en rätt tråkig idag.
fast idag var den helt okej :) lite seg film vi såg på o lite halvrolig föreläsning.. men annars så.
jobbade på karamellhuset idag med. mysigt med ljus o så.
sen har jag tonat håret med. en aning mörkare. skönt :)
måste ju va fin till bröllopet på lördag iaf!


jahopp. titta på desperate housewifes ikväll då o fika på semlor med mamma, pappa o filippa :) MYS

inte så mkt mer att säga nu.
mer än att jag absolut inte vill nåt annat än som det är nu.
det är precis bra och jag ska inte göra nåt dumt nu. nope. så är det bara.

börjar kl 12.00 imorn då! inte helt fel faktiskt.
sovmorgonarna är de jag lever för...


chiao.



186594-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela