Jonna Lidström.

Myspys <3

Publicerad 2007-02-18 18:33:22 i ,

186594-9


Har vart hos mormor&morfar hela eftermiddagen nu.
var jättemysigt!
har övningskört med morfar i skogarna o konstigt nog träffade jag på marie mitt ute på en smal skogsväg. hon övningskörde med haha. komiskt :P
jo sen fikade jag med mormor&morfar sen spelade vi kort o skojade.. pratade massa med.
de sa massa bra uppmuntrande saker. tack <3 kärlek

imorn är det skola igen. upp med tuppen som vanligt.
aaa orkar inte. fast ska bli kul det med.
jaja.

nu ska jag ner o äta lite kvällsmat. sen kolla på One Tree Hill <3 gottigott.


Nä så är det inte..




Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-02-19 08:53:11

Haha ;) kul att vi träffades ute på vägarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela