Jonna Lidström.

Mys och gos.

Publicerad 2007-02-14 16:34:05 i Allmänt,

Hej <3

Alla hjärtans dag idag.
en bra dag att uppmuntra nära o kära och få dem att känna sig ännu mer älskade :)
det är en mysig dag tycker jag. men ändå inte jättespeciell.
Fått en hel del gulliga o fina sms o brev.. det gillar man. hehe<3

Marie sov över hos mig igår.
vi har haft jättemysigt. åt gott med wok, starkt kött, nudlar, wraps o kebabsås. mumma.
sen kollade vi på desperate housewifes o käkade godis. härligt.

gick o la oss rätt tidigt ändå och låg o pratade ett tag.
tydligen var vi rätt trötta för vi sov till halv elva. hehe. båda var lite chockade över det.
vi som skulle hinna gå en långrunda o greja.
men vi åt en god frukost, gick en runda, sen klippte jag henne. sen lagade jag mat och hon gjorde kladdkaka med florsocker av ett hjärta på :) .. det var mumsigt.
 
du är underbar vännen <3 always and forever.




186594-7

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-02-14 17:40:07

me like you honey

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela