Jonna Lidström.

moving on.

Publicerad 2007-02-21 17:44:56 i Allmänt,


Hej!

så var det onsdag. gick upp klockan nio idag :) inte fel alls.
fast var inte superpigg ändå eftersom jag la mig så sent igår hehe.
aa sen åkte man till skolan och hade kundpass.
jag hade en supertrevlig tjej/kvinna hehe. över 30 var hon iaf.
pratade om allt och jag blev kanonnöjd med hennes hår.  hon blev också jättenöjd!
såna kunder är ju underbara :) det ger lite mer självsäkerhet också.

sen slutade vi lite tidigare idag med. inte fel alls.
och jag hann t.o.m med fyra-tåget och det trodde jag inte.
så jag har vart ute och gått i den bitande kylan. skönt. fast kändes som om hakan skulle förfrysas.
snart ska jag äta och sen vid sju ska jag träffa vännerna hemma hos josefssons. roligt.

imorn ska jag jobba på salongen hela dagen.
var ett tag sen nu ju.
hoppas jag har några goa kunder inbokade! vore skoj.
sen ska jag hem till karamellhuset och jobba mellan 18.00-20.15
så blir en lååång dag. ska bli skönt när den är över.

FREDAG!
sovmorgon till nio igen. sen ska sandra följa med till skolan o bli färgad.
kvällen är ännu oklar. jupp.



hade önskat att det fanns mer tid. faktiskt.
Mycket mer tid..




två bilder i en. min morfar är mycket duktig och jag ser ledsen ut.

186594-12

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela