Jonna Lidström.

Me and mandy

Publicerad 2007-02-15 15:12:25 i ,



Hej och tjaaaa! hehe.

vaknade vid niotiden idag. rätt gött. fast var gaaaalet trött ändå konstigt nog. :/ hum.
jaja sen vid elva åkte mamma o jag till mormor&morfar o fikade.
det var lika mysigt som alltid.
sen övningskörde jag o morfar en runda.
blev helt iskall en sekund när vi mötte en skiiitstor lastbil i hög fart på liten väg :O
men det löste sig iaf. några sekunder tänkte jag att det var kört där.
det känns att man måste ha respekt med sig när man kör bil.. usch ja.

hade med mig cykeln dit så efter körningen bar det av till gymet en timme.
hehe.. värsta biffen där. gillar inte såna där blickar. sen står de o spänner sig framför spegeln :P

jaaa.
vad händer idag då?
funderar på att ringa nån..
men kanske vore skönt med en dag hemma också bara.
blir väl att jag tittar på nån film eller nåt.
ska iaf snart äta mat.. mmm mammas goda paj :P jag är riktigt hungrig nu.

helgen som sagt?
ovanligt oplanerad. men imorn blir det nog att vi drar ihop ett gäng.
alla verkar lite taggade på det nu.
var ju ett tag sen.

jappjapp.

I'm out.



Jag o mandy vid min stuga i sommar.
snart kanske det kommer nån liknande bild. ¨
fast den är tagen i florida då ;) liiiiten skillnad kanske. men bara liite :P




Me and mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela