Jonna Lidström.

It's a beautiful day.

Publicerad 2007-02-10 12:04:47 i Allmänt,

Fredagskvällen igår var lyckad :)
Jag lagade wok till emil o mig, mumma.. sen busade vi lite med söta bubbles. en helvild kisse det där alltså ;) men hur go som helst.
tittade lite på tv o spelade yatzy såklart.
är nåt konstigt med mig. jag blir trött redan vid tio på kvällarna. hehe. men har vart en fullspäckad vecka så kan ju ha med det o göra iofs.
jaja. sen kom isak o hämtade mig. han hade vart på filmkväll så det passade bra o då slapp pappa komma o hämta mig också.
vi åkte hem till mig o tjötade ett tag. det var trevligt:)
vid halvtvå-tiden släckte jag nog lampan.

stoppade i öronpropparna för filippa skulle upp idag vid sjutiden och åka iväg på skidresa till trysil och jag hade ingen lust att vakna så tidigt.
det gjorde jag inte heller. utan jag vaknade halv elva. det var skönt :)
jag drömde att robbie williams skulle va inneboende hos oss i 1,5 år också. haha.
han var skitsnygg o rolig. det var en väldigt konstig dröm. men jaja. drömmar är konstiga.

det blir en lugn lördag idag. ska hjälpa mamma o pappa med veden litegrann, kanske gå en runda, äta lite god mat osv.

sen ikväll är jag o mina föräldrar bjudna till manda o hennes föräldrar. :)
ska bli jättekul. kolla på lite USA-bilder o beställa tågbiljett till köpenhamn.

imorn ska jag upp till kyrkan. sen kanske hälsa på mormor&morfar eller nåt.
och på måndag ska jag, manda o helena ta bilen till växjö o shoppa :D weehey.!


PUSS

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-02-10 16:03:03

Va bra att du oxå skaffat bloggg ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela