Jonna Lidström.

happenings :)

Publicerad 2007-02-27 19:57:07 i ,

HEJ :)


igår var det måndag..
jag var lite allmänt seg då med huvudvärk o skit.
men som tur var så kom min underbara amanda till mig på kvällen.
vi tände ljus, fikade o pratade. alltid lika roligt :) kollade lite på white chicks med.
love you girl <3

idag åkte vi bil med ida till skolan. gött!!
fick man lite sovmorgon med ju. wonderful.
så efter en helt okej skoldag till 13.45 drog vi iväg ett stort tjejgäng från klassen till jkpg.
vi var 2 fulla bilar och det var superkul.
åt mat på soyas och alla köpte nånting var iaf.
jag inhandlade en orange klänning. skiittuff :D insåg nu när jag provade den igen hur nöjd jag är. haha
sen köpte jag en vanlig "jonna-top" på H&M också..
shopping får mig på bra humör.

så vart en heldag idag,.. klockan är snart åtta..
jag ska äta lite mackor o te nu..
kolla på D.H sen med. sen är kvällen förgylld.

sovmorgon till nio imorn.
vad BRA!!

idag var en bra dag.
imorn blir nog det med :)

puss o love.




här är efterrätten från bröllopet.. limepaj o jordgubbe doppad i vit choklad. smarrigt.

186594-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela