Jonna Lidström.

fredagen är långt borta.

Publicerad 2007-02-23 17:24:05 i Allmänt,

hejsan
fredag idag :) underbart!!
har vart en riktigt goo dag. sovmorgon till nio.
sen åkte tåget 10.28 till nässjö. mötte sandra på stationen.
färgade henne idag i skolan. blev SUPERbra! jag blev kanonnöjd verkligen.
lite mörkrödare än hon redan var o blonda slingor o lite slingor av hennes egna ;)
jaa man är ju proffs. haha :P not..
sen tog vi en fika på elsies i nässjö. vaniljsemla :D inte fel alls.

väl hemma efter fyra nån gång.. gick jag hem i kylan å blåsten.
sen åt jag nåt nytt mamma testade.. tortillatårta. det var MUMS.. med kyckling o grejer i ;)

ikväll blir det en lugn kväll. lina o aron kommer hem..
o med tanke på min långa jobbar-dag igår från 09.00-20.00.. så är jag rätt seg..

så kul att äntligen få prata med dig vännen :)  2,5 timma i telefon .. nytt rekord tror jag. haha..
nästa helg då smäller det!!


jupp.
förlåt.förlåt.förlåt.. men nu känns det rätt bra ändå.



186594-13
jag vill åka till sol och värme nu! bara lite mer än två veckor kvar nu.. aaaah.


Kommentarer

Postat av: lina.

Publicerad 2007-02-24 14:51:33

Visst ja ni åker ju på måndag och jag på tisdag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela