Jonna Lidström.

crazy..

Publicerad 2007-02-18 13:06:42 i ,

does that make me crazy or what?


mm. gick på möte idag :) var mkt bra tycker jag.
träffade lite folk och lärde mig lite om "kanonen" till nästa söndag.

var en go kväll igår med flickorna.
kollade på melodifestivalen o tittade på film sen med.
spelade in white chicks. ska kolla på den nån dag. den är sååå go haha.



I can't say I'm sorry...

sorry.


mmm. nu ska vi äta god middag och sen blåbärspaj.
min mamma är grym<3
ska övningsköra lite med mormor&morfar sen o fika lite med. mumma.

skolan imorn.. jag VILL inte.
får ångest när jag tänker på att gå upp tidigt. :/ suck.
men bara 3 veckor.. sen har jag 2 veckors semester med. YES.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela