Jonna Lidström.

Bra gårkväll o härlig dag framför :)

Publicerad 2007-02-11 10:39:41 i ,

Godmorgon!

Igår var jag och mina föräldrar hos mandys i vrigstad. det var jättetrevligt och vi åt god mat och skrattade för fullt. så idag beställer mandy tågbiljetter till köpenhamns flygplats. där vi kommer åka ifrån den 12 mars :)
sen bär det av till Island där vi mellanlandar och till slut är vi framme i Orlando! där blir vi hämtade av hennes släktingar. kommer bli en oförglömlig resa helt klart. 16 dagar med mandygirl i Florida.

Jag drömde om Pink inatt haha. undrar vilken kändis jag kommer drömma om imorn :P igår drömde jag ju att Robbie williams var inneboende hos oss.
jaja iaf så skulle jag o några andra på konsert med Pink här i sävsjö. och vi åkte runt med buss o kom inte på den osv.. sen kom någon springade med såndär thaisås som hon hällde i våra händer.. haha så med kladdiga thaisåshänder kom vi sedan in på konserten. men hade väckarklocka idag så jag vaknade precis av den när konserten skulle börja :/ skit också. hehe

idag ska jag o mamma övningsköra till stugan och gå en runda där ute i snövädret.
sen kanske amanda kommer hit o vi ska gå o titta lite på rock'n roll-tävlingarna idag. men har ingen koll på tiderna där så.. ja det löser sig ;)

mamma är glad att jag är hemma lite nu. känns som om jag nästan aldrig är hemma på veckodagarna och helgerna brukar va proppfulla.
innan när jag låg o degade i soffan kom hon o kramade mig o kittlade mig o sa att hon tyckte det var så kul att jag var hemma :) det känns bra för mig med. är kul att hon är glad! <3 love you mom.

ha en bra söndag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela