Jonna Lidström.

back on track :)

Publicerad 2007-02-19 17:51:06 i Allmänt,

hejhej!
så var man tillbaka till det gamla vanliga.
väckarklockan ställd på 05.45, sega sig ur sängen o göra allt man ska, mp3-musik och vila på tåget i 20 min, trängas på en buss till skolan från stationen, sen är man fraktad till det vardagliga livet i skolan.

vart en okej dag ändå.
riktigt rolig idrott med fys-träning o ida o jag kämpade i badminton ;) rooligt.
sen frisörlektion med träning på brud o slöja.
ska jobba in 3 måndagar på rad nu. jobba in mina 2,5 veckor i Florida. jupp.
men bättre att göra det nu än sen iaf.
sen religionslektion. helt okej. fick reda på provet :) positivt resultat! det tackar vi för.

väl nere på stationen mumsade ida, jag o mia i oss varsin kaka som vi köpte med oss från Thimons. mumma :D det var vi ändå värda.
ska ju träna ikväll ändå så. hehe. det går jämt ut :P


it's not time yet.
me, myself and I... are not ready..
so hang on.


lånat en kanonhäftig bok av mormor.
är en författare som intervjuat olika människor som vart med om änglavakt i sin vardag.
alla är inte kristna eller så.. men det kan vara nån som bara kommit från ingenstans och hjälpt dem ur nån knivig situation.. 1 sekund senare så är personen borta.
läsaren i boken får själv avgöra om det är änglar eller inte.
men jaja. tufft är det iaf.
skulle önska att alla fick läsa den.


kollat klart på white chicks idag med som jag inte hann i lördags,
haha den är såå go verkligen. 


peace out / jonny

 




Kommentarer

Postat av: Lina :)

Publicerad 2007-02-20 11:42:43

Vad kul att du oxå skaffat blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela