Jonna Lidström.

all good things.

Publicerad 2007-02-13 12:22:15 i Allmänt,

Hejhej!

tisdag morgon och jonna är seg som en apa.
vaknar vid niotiden o har asont i magen. trodde jag skulle svimma o börja lipa.
men tack jesus för ipren iaf. hehe

så jag tog en kopp te och lite rostade mackor och satte mig framför en film.
rätt skönt när mamma jobbar på morgonen med. då slipper man någon som tjatar också. tack.


börjar inte jobba förrän halv fyra. så ska nog gå en runda o baka lite innan dess kanske.
ska nog köpa med mig lite nytt te hem idag med. mumma.

inatt drömde jag att jag gifte mig ;)
hade en helt underbar klänning. ojaa. minns dock inte vem mannen var. hehe.. too bad.


peace out all you lovers.


alla hjärtans dag imorn. 
so what?




Såhäääär såg det ut när vi lämnade thairestaurangen igår... en massa tallrikar, servetter och klabbidabb.
hehe. gött tjejer ;)



Svullosar på thairestaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela