Jonna Lidström.

tooooreeeesdag.

Publicerad 2007-12-06 20:34:33 i Allmänt,

och det har vart grymt mycket de här dagarna..
knappt något andrum.. men det är mitt eget fel för jag kan inte säga nej till folk.
måste lära mig det!!
idag gick det i ETT. hemma från skolan vid två.
satte mig på körskolan och klarade Fas A :) hehe. gött!
sen hade jag körlektion.. det var nervöst idag vet inte varför..
men allt gick kanonbra.
åkte hem och åt i 10 minuter.. sen hårfix.
vilade i 15 min typ.. sen träning till 20.15..

NUU. kan jag äntligen andas ut.
blir det duschen och käka sen får jag se. sova kanske? :)

fredag imorn.
det innebär praktik på salongen.
ska bli roligt. ska färga emelie med!

föräldrafri HELG :) det är naaajs. höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela