Jonna Lidström.

snaaark

Publicerad 2007-12-11 08:53:52 i Allmänt,

holy moly vad trött jag var idag.
ögonen sved och jag ville verkligen inte gå upp.
men inte så konstigt när klockan står på 06.12 och det känns som mitt i natten.

i eftermiddag har vi sista kundpasset. jag är värdinna så får ha hand om fikat o softa mest.
det är naajs.

ikväll kommer jag få min andra julklapp i år.
vi har sista tjejkvällen innan två av brudarna drar till kanarieöarna.
avundsjuk? jag?? oh NOOO. hehe
dela ut julklappar o julfika blir det ikväll.
sista avsnittet av desperate med. :) måste ses på!

imorn är vi lediga i klassen.
då blir det körlektion o körteoriplugg.
lägga i färg i mammas botten med antar jag.

jag är så trött nu och i behov av ett lov.
ge mig det nu tack!
jullovet är nära. det känns riktigt bra.

jahopp. då kanske man ska fokusera lite på svenskaarbetet istället för på internet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela