Jonna Lidström.

skönt.

Publicerad 2007-12-09 18:21:53 i Allmänt,

när emelie åkt hem städade jag runt i huset lite.
dammsög o fixade.  måste ju va fint när päronen kommer hem.
sen slog jag in maries julklappar.

marie kom hit och jag gjorde toast.
vi tänkte gått en runda.. men vi gjorde banan&apelsin med nougat o chokladkrisp i ugnen istället.
haha. bra val va? :) sen tände vi ljus o kollade på ensam hemma.
det var riktig julkänsla på det.
fick min första julklapp för i år med! bh&trosor-set. very nice gumman
du är bra <3

nu ska jag kika lite i svenskaboken.
sen laga lite mat och kolla på parlamentet :)
bäst o slappa lite innan mor&far o filippa kommer hem.
sen blir det fullt ös o de ska berätta allt de gjort i helgen :P suuck.
men får väl lyssna lite då.

om 2 veckor är det julafton imorgon. det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela