Jonna Lidström.

shake it.

Publicerad 2007-12-06 07:03:23 i Allmänt,

ska iväg till skolan snart.
är väl hemma vid tvåtiden..
sticker direkt till körskolan o  sätter mig en stund, sen blir det körlektion.
träning vid sju..

fredag imorn då.
jag är ensam hemma hela helgen..
eller iaf föräldrafri helg.. för ensam lär jag inte va särskilt mycket ;)
det är skönt!

jobba på lördag.
jubileumsfest i kyrkan.

kanske lite shopping på söndag?
smarrans o min första tur till jkpg med bil :) kanske.. hehe
vore mys.

nä nu ska jag cykla till tåget i regnet. buuhu.
tur att man går frisör så man kan fixa håret när man kommer till skolan då ja.

heeej.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-06 07:13:52

lycka till på körlektionen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela