Jonna Lidström.

remember.

Publicerad 2007-12-16 21:58:27 i Allmänt,

kan inte den som är anonym säga vad den är. jag är nyfiken :)

kära söndag.
vart tog du vägen?
jag hann inte med.


gick upp och hade hand om kanonen på mötet.
kom hem, tränade och fixade med maten.
åt och började plugga..
övningskörde och la på lite julkort.
sen fikade vi i famijen. lussekatter och pepparkakor.
fick ett ryck så det blev lite buggdansande till julmusiken. haha.
min familj är den bästa <3
buggdansen övergick sen till dirty dancing :P imagine!

sen blev det myskalas med Ida en stund,
kvällsmat och färdigpluggande.
fixande med julklappar och sen parlamentet.

mera fixande,

jag har hosta och ont i halsen.
Gud jag hinner inte vara sjuk nu.
jag ska jobba eller vara i skolan varje dag fram till julafton nu.
mån-sön. kära nån. men det ska nog gå bra.

hejhopp.
sängen för mig <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-17 07:04:33

Jag vill lära känna dig, å bara vara i din närhet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela