Jonna Lidström.

oh dear. 2 dagar kvar. 22 december.

Publicerad 2007-12-22 17:08:13 i Allmänt,

helt otroligt.
ingen julmagi alls ju. konstigt.


helt sjukt mycket folk på karamellhsuet idag.
ingen som tror att det är öppet imorn ju.
fick i mig en macka vid två.. under tiden som jag packade påsar..
då var jag helt skakis.
men roligt att det går framåt för affären :)

blev som ett utsug bara när man kommer hem.

skönt med en myskväll hos emelie idag iaf.
blir glögg, julgodis och en mysfilm.
tända ljus och en gosig filt med kanske?

imorn blir det jobb på salongen.
SEN har jag JULLOV.
Tackochlov.


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-12-22 17:35:11

Hej! Jag håller på med en liten undersökning, och skulle bli jätteglad om du hade lust att svara på en fråga. Frågan är: Hur firar du jul?

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-22 21:37:13

Du är fortfarande det vackraste jag vet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela