Jonna Lidström.

myskänsla - mysdag

Publicerad 2007-12-01 17:59:15 i Allmänt,

vaknade med ett ryck vid halv tio.
gick ner och då satt mamma&pappa i soffan med uppdukad frukost.
de hade kollat på julkalendern hehe. sötarna.
så jag käkade frukost med dem o jag kollade på inspelad julkalender.
den verkar rätt mysig faktiskt, önskar man var liten o kunde titta på den lika ofta som man velat.
mamma gillar traditioner.. så jag o filippa fick varsinn chokladkalender idag och lite julpyssel i ett paket.

vid elva kom marie o hämtade mig :) bruden kan köra bra alltså. hehe
vi åkte till melins o tog en julfika, sen kikade vi runt i lite affärer. mysigt.

väl hemma gjorde jag o filippa ett pepparkakshus.
vi bråkade nästan ingenting, hehe. helt otroligt. måste väl vara julglädjen som sprider sig.
och mamma gjorde upp en tomteby på en byrå. finfint.

sen övningskörde mor o jag en runda i stan.

nu har vi bakat pepparkakor i några timmar..
och jag kan säga att jag inte är särskilt sugen på pepparkakor nu.
massa deg ligger o simmar i min mage med. höhö.

nu ska jag o mamma gå en runda bland husen.
bara komma ifrån pepparkaksoset en liten stund.

ikväll blir myskväll med familjen. god mat och glass o grejer. det funkar ju det med <3

BILDER FRÅN JULSTÖKET FINNS PÅ:
chokladgodis.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela