Jonna Lidström.

LUCIA

Publicerad 2007-12-13 07:04:13 i Allmänt,

13 december. snart Julafton med andra ord :)

tittade på lucia på tv, ska gå på lucia i skolan första lektionen. det är naajs.
sen ska jag gå o kika på emelie&emelie bland andra på luciat i vallsjö kyrka ikväll.
ni kommer vara så fina <3

måste gå o titta lite i nässjö idag om jag hittar nån ny klänning.
är så sugen på det.
sen när jag kommer hem blir det körskolan, mat..
sen ska jag till emelie o fixa hennes hår innan ikväll.
locka o ha oss :) hehe.

VIKTIGA BESLUT ska tas med.. har ingen aning om vi kommer göra rätt beslut.

Kommentarer

Postat av: P A T R I C I A

Publicerad 2007-12-13 07:09:14

Mys med Luciatåg! :D Hoppas det går bra! ^__^

Ha en mysig Lucia! :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela