Jonna Lidström.

ledig dag = göra mycket-dag

Publicerad 2007-12-12 15:44:10 i Allmänt,

ställde klockan på 8.30.
käkade en banan och cyklade iväg till gymet.
var riktigt gött o svettas en stund.

vrålhungrig, hem och åt frukost. havregrynsgröt o macka.
sen in i duschen och fräscha till sig lite.

väl färdig cyklade jag ner på stan och mötte mamma i klädaffären.
hade 20 min på mig att se om jag hittade nåt jag ville ha..
kanske det ja.

sen bar det av till körskolan för körlektion.
körningen går bra. är bara teorin jag väntar på att bli färdig med.
sen satte jag mig med teorin i ett par timmar. trååkigt. men klarade 2 faser till. :)

ner på stan en liten stund efteråt.
kikade in i klädisen en snabbis. testade kläderna igen.
BUUU! de var inte bra.
himla skitsävsjö som bara har EN bra klädaffär som är dålig.
så nu är jag klädlös.

ska slänga i lite färg på mamma innan jag ska iväg igen.
sen hinner jag äta lite innan kusinerna kommer o vill ha hjälp med sina hår.
förhoppningsvis hinner jag titta på tv vid åtta.

tack för den LEDIGA dagen.
men jag har fått massa gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela