Jonna Lidström.

juldagen.

Publicerad 2007-12-25 23:18:12 i Allmänt,

så var den andra dagen i julhelgen avklarad.
bara en dag kvar - annandagen.
det blir en lååång sovande förmiddag.. bara vila för en gångs skull.
sen far vi till jönköping till lidström & edstrand-kusinerna.
det blir nog trevlish tror jag.. var ett tag sen man träffade dem nu ju.

kvällen tillbringades hos emil med fika-mys och film.
lite japanska knas-shower med hehe.
sen färgade jag storasysters hår och vi bestämde ett datum som jag & hon ska sjunga i kyrkan och aron ska spela. lääääskigt! men nån gång måste scen-skräcken övervinnas ju :)

förresten delade vi ut lite julklappar hos mormor idag med.. men lina&aron.
jag fick hela vänner-DVD boxen av dem. underbart :)
så blir nog att man kikar på nåt avsnitt imorn nere i soffan.
mums med en mys-morgon <3

Colbie Caillat - Bubble.. underbar låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela