Jonna Lidström.

imorn.

Publicerad 2007-12-27 18:56:30 i Allmänt,

åker jag och mina kompanjoner på nyårsläger.
förmodligen mitt sista någonsin.
kommer kännas konstigt att avbryta en tradition som hållt i i typ 4, 5 år..
menmen.
sånt är livet

under tiden jag är borta kommer det hinna bli nytt år och jag kommer vara 18 år när jag kommer tillbaka.
det känns lite läskigt faktiskt .
men ändå kul :)

jag försöker dra ner på mina förväntningar så man inte blir besviken.
har lagt fram en del grejer nu.. så kan man sova ett bra tag imorn utan att bli stressad :)

ha en bra kväll.
det blir familjekväll här.
jag ska nog få nån förskotts-present o så blir det film och mys på det.
får passa på nu när lina är hemma.

jappjapp.
nu är jag trött.
ska gå en liten runda ute i rusket tror jag.

hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela