Jonna Lidström.

goodbye

Publicerad 2007-12-15 16:46:07 i Allmänt,


the time is running out.. and we still have to say goodbye.
remember.


Beslut har tagits och jag väntar på föränring
vad jag kanske inte inser är att jag måste göra något själv..
ta tag i det.

wellwell.
nyhemkommen från amanda fromells härliga hem.
jag hoppade ur sängen med ett ryck när jag insåg att klockan stod på 13.05 :P hehe
det var naajs att sova så länge.
blev en sen kväll hemma hos Gunnarson igårkväll.
var härligt.
lagade tacos och gjorde julgodis, drack glögg o softade runt.
åkte lite bil, myste och masserade hehe.
tack gänget för en go kväll :)

nu är jag fräsh igen och nyduschad.
sävsjösläkten ska åka på julkonsert i värnamo ikväll.
Vocalsis, har hört talas om dem så ska blir roligt att lyssna.
julkonsert är härligt.

imorn har jag hand om bildprojektorn i kyrkan.
sen blir det förhoppningsvis lite bilkörning och plugg.
träffa Ida en runda med.


Jag är inte redo.



Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2007-12-16 17:33:18

Du är det vackraste jag vet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela