Jonna Lidström.

funderingar.

Publicerad 2007-12-21 09:01:19 i Allmänt,

okej.
julafton är på måndag.
idag är det fredag.

julkänsla status: 3 av 10.. julgranen känns som om den är på fel årstid.

idag blir det fullt ös på salongen.
varje minut är inbokad med klippning eller färg.
skönt att man har nåt att göra iaf :)
men längtar ändå tills jag sitter på bussen hem.
ska bli kul o ha lite släktkalas.
födelsedagsfirande för lillasyster, god mat och efterrätt o fika. MUMS.

idag var jag med på ZOOM-sidan i tidningen.. blev visst denna veckan istället för förra.
men inte världens snyggaste bild kan jag ju inte påstå.. hehe

julklappar status: har öppnat några stycken redan som jag fått. haha. men färdighandlat iaf :)


jag vill gå på bio imorn. går en jättemysig som jag verkligen vill se.
vem följer med? :) emelie är lovad men vi behöver en bil med. :P

nu ska jag springa till stationen.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela