Jonna Lidström.

full rulle till jul.

Publicerad 2007-12-17 09:43:29 i Allmänt,

från och med idag kommer jag ha fullt upp ända till julafton.
jobb eller skola eller halkbana ligger på schemat.

nästan färdig med julklapparna.. när ska hinna köpa de sista?
sävsjö hålan finns det ju ingenstans att köpa nåt heller.. :P

helgen har vart riktigt härlig :)
den kan jag leva på fram till julafton nu.

jag ska inte bli sjuk nu heller!
mamma är påväg och bli frisk.. då passar hon på att smitta ner resten av familjen.

hejhopp.

tell me who you are.

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2007-12-17 19:05:54

haha. jag tror allt du har en beundrare, kära du :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-18 07:06:59

Du har dom vackraste ögonen och det vackraste leendet jag vet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela