Jonna Lidström.

full kareta.

Publicerad 2007-12-05 08:25:02 i Allmänt,

igår såg min dag ut såhär:

vaknade vid sju. åkte bil med ida till skolan.
började vid nio och hade svenska i 20 min.
sen badade vi på idrotten i 30 min sen fick vi duscha.
efter det var det lunch och sen hade jag en kund på kundpasset.
jag slutade tidigare för jag skulle till tandläkaren i sävsjö.
väl där så sa de inte så mkt om min käke.. se om det går över typ. :S
efter det cyklade jag till körskolan och hämtade en kod till datorerna.
satt där en stund tills jag blev hungrig och cyklade hem.

åt mat hemma och skrev en engelskagrej.
sen blev det träning mellan 19.30-20.45
kvällen avslutades med skink&äggmacka, vaniljyoghurt och rött te
i soffan framför desperate housewifes :)

hejdå tisdag.
hallå onsdag!

så himla trött idag. snacka om GRUS i ögonen.
men får ta mig igenom denna långa dagen jag har framför mig med.
iofs har jag rätt kort skoldag men sen blir det full speta.

får vara glad om jag kan slappa vid halv nio iaf.
menmen.

snart HELG. eller nåt. nooooot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela