Jonna Lidström.

dagen efter.

Publicerad 2007-12-25 10:50:10 i Allmänt,

haha.. igår vid 11-tiden kom mamma på att jag inte hade fått alla mina julklappar.
de hade glömt det viktigaste hemma.
så vid tolvtiden när vi väl var hemma fick jag det jag hade önskat mig mest.
ett presentkort på massage :D underbart!



gick upp vid nio och körde ett pass på crosstrainern.
alla andra gick upp med. heh. konstigt :P

duschen. frukost. sminka o fixa.

ska iväg till mormor&morfar nu.
mormors goda mat med <3
blir en lille-julafton med lina&aron där med.
har inte träffat dem sen 2 november. det blir mys
har saknat dem. massa

blir nog en bra dag.

I gotta keep singing.
You're everything I need.
För höga förväntningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela