Jonna Lidström.

busy söndag.

Publicerad 2007-12-02 20:28:29 i Allmänt,

gick upp vid halv nio o gjorde mig redo för att gå till kyrkan.
adventsgudstjänst och en massa folk.
bra möte och mysigt fika efteråt.

sen stressade vi hem och åt lite kebabtallrik.
jag jobbade på karamellhuset idag.
julskyltning i sävsjö. inte så mycket folk ute på stan.
men jag fick sluta lite tidigare så jag hann se lucia och kom i tid till julkonserten i kultan.

smet hem från den i pausen.. var så seg o trött.. orkade inte sitta kvar.
men det var mysigt där nere.

väl hemma var det som om luften gick ur mig..
kinkig o eländig. menmen. I'm just a girl.
fick lite mackor o grejer och snart blir det parlamentet på tv. det är KUL!
sen blir det bingen o sova lite gott inatt.

vecka som ligger framför känns fullbokad.
men ska nog reda ut det på nåt sätt :)

haaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela