Jonna Lidström.

3 veckor till jul.

Publicerad 2007-12-03 19:45:45 i Allmänt,

3 december idag.
nu är det mindre än en månad till jag fyller 18 år :)
det är inte dumt!

trött idag. pust. hade gärna stannat i sängen några timmar till.
det var så varmt o mjukt o skönt.
uppe var det kallt och ruggit och ute var det grått och regnigt.
det blir man inte piggare av.

menmen.
normaldag i skolan.
fast klippte morfars skägg på lektionen.
det var kul men lite svårt.
sen hängde jag med honom hem till mormor och de bjöd på mackor o lussekatter :)
sen blev jag skjutsad till jobbet.

nu har pappa o jag åkt runt en stund i stan och kört på lite luriga ställen.
körlektion på torsdag. vill vara förberedd.

nu ska jag lägga mig o steka i soffan. dricka lite te kanske?
är trött så kanske kryper ner i sängen sen.

imorn är det tisdag. 4 december.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-12-03 21:06:08

träffas imorn kl. halv 8 allihop?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela