Jonna Lidström.

weekend.

Publicerad 2007-08-24 13:06:17 i Allmänt,

fredag idag. den dagen man längtar ihjäl sig till när man går i skolan alla dagarna eller jobbar hela veckan.
men idag känns det mest som en vanlig dag eftersom jag bara gått i skolan igår.

gick upp vid niotiden. käkade en banan o gick en runda med mamma.
sen träffade jag ida en stund.
nu ska mor o jag käka lite pasta o ikväll blir det marie-mys.
ska laga mat, kanske kolla på film o sen sova över där. hehe precis som när vi var mindre ju :)

känns som en otroligt lugn helg.. för jag har nästan inget planerat alls.
inte imorn på dagen iaf.. kanske blir lite sol ute så man kan sola?
läsa lite bok o njuta av att jag inte har nåt att göra.
på kvällen ska jag på tjejkväll. laga tacos o ha det lite gött.

söndag blir nog ren uppladdning för på måndag drar det verkligen igång.
första lektionen är småföretagande o sen svenska b har jag för mig..
wellwell.
tisdag ska vi iaf färga varandra :) får se vad det blir för spännande då!
men jag längtar verkligen för jag har super hår-kris! usch..


kommande hösten ska jag verkligen prioritera det som är viktigast. inte slösa tiden på sånt som jag inte får ut nåt av ändå.. jag har faktiskt förväntningar på hur det kommer bli.
sen har jag faktiskt börja längta lite till såna där klara, kalla höstdagar när man får ha på sig halsduk o vantar o solen skiner igenom de guld-gula löven på träden :)
mysigt.

nu ska jag sluta drömma mig bort o ta tag i mitt liv hehe.

image104

(och nej.. jag är inte så mkt kortare än henne :P)

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2007-08-24 15:31:21

fint kort på er 2:) tjejkvällen kommer bli skojs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela