Jonna Lidström.

SLUUUT!

Publicerad 2007-08-04 18:17:21 i Allmänt,

nu har jag jobbat klart :) YES BOX!
snacka om sjukt skön lättnad. <3

lite segt att gå upp idag, sista dagen på jobbet..
var hemma vid två-tiden igårnatt.
sävsjöfestivalen var hur kul som helst igår.

sahara hotnights till följd av the ark :)
fullt ös på the ark alltså! sjuuukt kul! haha

nu har jag packat klart o fixat färdigt inför mandas o min snabb-roadtrip till halmstad.
stannar till måndag eftermiddag.
ska sola o steka mesta dels av tiden!

ska ner en stund till stan ikväll med:) träffa lite folk o chilla lite.
få se om man smiter in på området en snabbis med hehe..
wellwell.
nu har jag sommalov och solen lyser på mig <3 tack.



vill du vaka över mig.. och välsigna varje steg jag tar.. <3

image99


THE ARK. mitt i moset stod vi. men det var VÄRT det ) sommarens händelse.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2007-08-05 16:13:19

haha fick du inte ganska så gegigga skor ? :P hehe puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela