Jonna Lidström.

poopie dag.

Publicerad 2007-08-25 13:19:13 i Allmänt,

usch verkligen sucky väder ute. fast då kan man sitta inne med gott samvete :)
nu typ flyg-regnar det ute så man blir dygnsur bara man går utanför dörren.

igår lagade marie o jag mat. det blev sallad, shiwapshoschi (eller nåt haha.. typ jugoslaviska köttbullar), klyftpotatis o tsatsiki. verkligen mumma!
sen kollade vi på "se upp för dårarna".. som vanligt blev jag lite besviken på de svenska skådespelarna.. rätt dåliga men annars var filmen helt okej. till det dippade vi morötter o gurka. och åt lite mörk choklad.

idag gick vi en mil. det var supersegt i blåst o lite dugg-regn. men superskönt när man kom hem :) hehe.

nu ska jag o filippa beställa H&M-kläder o sen vill jag övningsköra!!




image105 image106


knäppa som vanligt gick vi ut en kvällsrunda o tog lite sjuka posing-kort :) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela