Jonna Lidström.

oh yes.

Publicerad 2007-08-28 21:58:28 i Allmänt,

tisdagen avklarad på ett litet kick :)
hehe okej. såå fort gick den verkligen inte.

började dagen med 1,5 timma svenska b.
sen idrott efter det.. fast då hade vi bara teori som tur var.
lunch på det. jag var by the way helt jättehungrig. o så var det inte jättegod mat.
men köpte till mig en liten macka.
jaja. hehe.
färgning o klippning hela eftermiddagen sen.
jag blev väldigt nöjd. brukar ofta bli lite halvnöjd.. men det kändes helt rätt denna gången :)
tack underbara ida som hjälpte mig.
sen färgade jag henne och sen tog vi tåget hem 17.20.

väl hemma åt jag, lika hungrig denna gången :P mat är mitt kall! eller nåt..
sen ringde marie <3 mig o sa att hon o emelie kom till mig vid sjutiden.
så mamma slängde ihop en äppelpaj o sen satt vi nere i soffan o pratade framför lite tända ljus och drack te och åt äppelpaj med vaniljsås. härlig myskväll som vanligt när jag träffar er <3 I like!

nu ska jag sova. somnade nästan på tåget hem idag. :/
men imorn blir en rätt slapp dag.
slutar vid elva och ida kör bil till skolan, så jag lär ju va hemma vid tolv-tiden iaf.
inte helt fel :)

nä nu så.
nattinatti.

på fredag blir det party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela