Jonna Lidström.

MÅNDAG!

Publicerad 2007-08-27 19:13:04 i Allmänt,

dagen börjar bra.
jag är hyfsat pigg o ljuset går igenom mina persienner så det känns inte som man går upp mitt i natten iaf. positivt. värre kommer det blir i vintermånaderna, USCH!
aja. började dagen med håltimma. sen småföretagande. riktigt najs lärare verkar det som. ska bli kul.
svenska b var lite segare.. shakespeare-frågor o grejs. njaa :/
sen en rätt slapp frisörlektion.. packade upp lite varor o tjötade mest.
sen slutade vi o hann med tidiga tåget så jag hann hem o äta innan jobbet.
jobbade två timmar. hemma o käkade.
nu ska jag dra på träning. jihoo :) taggad.

imorn ska jag färga mig o klippa mig :) undrar hur jag kommer se ut sen? haha.. ingen aning.


ha en bra kväll.
jag kommer sova gott inatt <3


vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela