Jonna Lidström.

känsla

Publicerad 2007-08-20 22:20:57 i Allmänt,

hösten 07 är påväg..
om 2 dagar börjar skolan och jag försöker verkligen tagga upp mig..
har funderat lite på hösten o känns som om den kommer bli grymt tuff.
långa skoldagar, jobb, praktik o sen ska man försöka ta körkort mitt i alltihop.. orka.

men ska inte bygga upp massa jobbiga grejer nu.
hoppas verkligen hösten blir bra o goo:)
behöver det.

sommaren är snart slut.
och den har väl inte vart den bästa nånsin.. men helt okej.
jobbat mycket o fått en hel del cash.. vart i halmstad 3 ggr. frizon o lite GF. har dock inte vart öland en enda gång.. ltie synd för det känns ändå som om det tillhör sommaren, men fick faktiskt en hel vecka på Sardinien som avslutning. perfekt väder och min underbara familj. helt otroligt vad tacksam jag är för dem! <3 massa kärlek.

Jesus jag älskar dig.
du gör mitt liv 1000 gånger bättre.
du ger mig hopp när jag bara ser hopplöshet.
du ger mig styrka när jag känner mig svag.
du låter mig se glädje mitt i allt jobbigt.
du gör mig modig och lycklig. tacktacktack.

jag ska aldrig glömma vad du gjort för mig!

och jag är så sjukt glad för alla mina vänner som fyller min vardag.
som finns där och lyssnar och delar med sig av sitt jobbiga o sitt bra.
ni får mig att känna mig värdefull och ännu mer älskad.

egentligen har jag det ganska bra :)
och jag ska sluta se negativt på saker.


idag blev en liten "tacka för"-blogg.. men kände att det behövdes.


tack alla som gör mitt liv så bra.
älskar er <3

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela