Jonna Lidström.

dagen dagen för dagen..

Publicerad 2007-08-21 22:23:06 i Allmänt,

så sista "uppesittarkvällen" innan höstterminen drar igång igen.
hur känns det nu då jonna?
jodå. helt okej.. förväntansfull faktiskt.
lite ångest kanske för allt. men kommer bli KUL! (jag intalar mig det iaf :P)

var med helena i jkpg idag o shoppade.
riktigt gött!
fick inhandlat det viktigaste av allt jag behövde.. SKOR&JEANS!! sen köpte jag 2 tröjor o lite sminkgrejer..
så nu har man mättat shopping-lusten ett tag framåt iaf haha.. bra det!

ska boka tågbiljetter imorn till Eskilstuna den 19 september..
HILLSONG UNITED here I come!!
kommer va en grym konsert med dem i västerås så då passar jag ju på o hälsa på systra min & aron i E-tuna ju!


lika bra att ta det från början.
innan någon blir sårad.
it feels good!


image103


låt det vara såhär nu.. brabrabra. jag ska vara STARK!  (typ starkare än Pippi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela